یک جای خالی

باید با کلمات مناسب پر شود ...

یک جای خالی

باید با کلمات مناسب پر شود ...

به جای سلام

امروز  متوجه شدم ادم خوشبین ، و ساده دلی هستم...

اینها صفات خوبی هستند خیلی صفات خوبی هستند اما ... 

قدیم ترها وقتی با وبلاگی اشنا می شدم که از اون خوشم می اومد و عمر ارشیو اون وبلاگ به 5  یا 6 سال می رسید فوری می رفتم سراغ نوشته های خرداد 88 ..اما الان فهمیدم از 25 خرداد 92 دیگه این کار رو نمی کنم..  

 

پ.ن۱:باید متنی رو برای سلام انتخاب می کردم اما این کار رو نکردم از خانه بدوشی خسته شدم ودر عرض یک سال دو خانه عوض کردم .دارم روی متن خداحافظی کار می کنم ...  

پ.ن2:در حال حاضر امکان درج نظر وجود ندارد چون فکر نکنم به جز خودم کسی این جا را بخواند ..راستش را بخواهید (دارم با کی حرف می زنم ..مخاطب تصادفی ) اهمیتی هم ندارد .  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.