یک جای خالی

باید با کلمات مناسب پر شود ...

یک جای خالی

باید با کلمات مناسب پر شود ...

اندر احوالات اشفته من

من الان دارم چی کار می کنم ؟ در حالی که تا د و ساعت دیگه باید اماده بشم و بیرون برم(این اماده بشم و برم یعنی دوش بگیرم  ،بعد از اون به صورتم زمان بدم تا خودش کمی  چرب بشه  لباس هام رو اطو کنم ،ارایش کنم ) و البته در این میان برنامه ریزی کرده بودم که وقتی بیدار شدم اون  چند تا متنی که از اینترنت دانلود کردم و رو نگاه کنم تا تو مصاحبه زبان چند تا جمله تخصصی و حرفه ای بتونم بگم . و البته چون دوست ندارم  جایی دیر برسم می خواستم کمی زودتر از خونه بزنم بیرون .اما علی رغم چنین برنامه فشرده ای!  پای کامپیوتر نشستم دارم نون و پنیر و چایی می خورم و در عین حال ترانه ادل(I set fire)   رو گوش می دم و جلوی روم مجله داستان بازه و نیم نگاهی به اون دارم  همزمان تو فیس بوک چت می کنم . و البته هنوز در حال سرچ مطالب مرتبط با رشته هستم .که وقتی از حموم بیرون اومدم بخونم  و البته دارم این مطلب رو هم  می نویسم .

نمی دونم چم شده خیلی تنبل شدم قبلا این طور نبودم اسم درس ومشق می اومد وسط بال در می اوردم اما این ترم هر کاری که تو 18 سال دوره دانش اموزی و دانش جویی نکرده بودم انجام دادم ..درس نخوندم تقلب کردم  به ترم بعد موکول کردم ...

امروز صبح امتحان داشتم ،نرفتم ..فردا هم امتحان دارم اما نمیرم (البته هنوز دقیقا نمی دونم برم یا نه ) خلاصه حسابی تنبل شدم .علی رغم اینکه رشته ام رو خیلی دوست دارم اما نمی دونم این چه دردیه ..اخه درس که با کار جور نمیاد .(توجیه تنبلا )

پاشم برم حموم دیرم می شه .......

پ.ن: اه خدایا ماه رمضونم نزدیکه درس، کار، روزه داری، گرما، تشنگی (ماه رمضونها می فهمیم اب چقدر مایه حیات است گور بابای گشنگی )

نظرات 1 + ارسال نظر
2fun پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 07:53 http://ninja3.blogfa.com

salam. dos dashtam profile baz bood
esalat b ayne mafrosh..hosein v
neveshte khobiye
didi joz khodet kas dg ham mikhone injaro
manam doa mikonam
shayad khoda seda in mokhatab tasadofi ro bshnave
moraghebe khodet bash

سلام مخاطب تصادفی مرسی ممنون..
تو هم مراقب خوت باش ما یه مخاطب بیشتر نداریما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.