یک جای خالی

باید با کلمات مناسب پر شود ...

یک جای خالی

باید با کلمات مناسب پر شود ...

درد دل با خدا

اندازه یه عالم درد دارم ...اخه مگه می شه...این همه دعا این همه خواهش تمنا  این همه التماس ..اون وقت هیچی ...

قسمت نبوده ..اخه یعنی چی ..یعنی این همه اشک  اه باید قسمت من باشه ..اخه این با خدایی خدا در تضاد نیست ..کافر بشم ..همین یه ذره اعتقادمم بزارم بره ..هی می گم خدایا الان وقتشه دوباره قهرمان من شو ..نه خدا گوشش بدهکار نیست لج کرده ..با من ..اخه من که  کوچیکتر از این حرفام ..آخه پس کو خدای من....

چند روز قبل حسابی با خدا دعوام شد ..خیلی حرفا زدم ..گفتم برو بابا خدایی که به دردم نخوره می خوام چیکار ..فوقش می زنی چپر چلاغم می کنی باشه اشکال نداره ..

خسته ام خسته ...مامانم می گه فقط تو که نیستی  چندین میلیون جوون هستن تو شرایط تو ...می دونم اما اینا من رو اروم نمی کنه ...

اگه من خدا بودم ................

نمی خوام به این چیزها فکر کنم که وای نیگا کن داره کار به خدا  یاد می ده کفر می گه و چه چه .........

خدایا این همه شب قدر ازت خواستم ..تو رو به خدایی خودت  اخه چی بگم ..بگم بیام و دست وپات وماچ کنم .. چی بگم اخه خدایا ..اخه مگه تو نمی شونی صدامو ...داد بزنم فریاد بزنم ...خدایا ....خدایا..اخه مگه تو نمی گی از رگ گردن نزدیکتری پس کوشی که من هر وقت  ازت کمک می خوام نیستی  ...تو کجایی ...

فقط  قبل از اینکه کافر بشم  بیا ..خدایا  بیا ...

روانم داغونه .....می ترسم از خودم....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.